Парадигма освіти – система основних
наукових досягнень (теорій, методів), за зразком яких організується
дослідницька практика вчених в галузі освіти у визначений період.
Теорія Монтессорі:
• виховання повинно бути вільним;
Теорія Монтессорі:
• виховання повинно бути вільним;
• виховання повинно бути індивідуальним;
• виховання повинно спиратися на дані спостережень за дитиною;
• створення ситуації успіху.
• створення ситуації успіху.
Педагогічна діагностика.
• Комплекс методів, прийомів, правил і засобів педагогів для виміру
динаміки процесів і результатів навчально-виховної роботи.
• Вальфдорська педагогіка («Гуманістична педагогіка»).
• Вчення про індивідуальність людини, основні компоненти якої – тіло, душа, дух.
• Вальфдорська педагогіка («Гуманістична педагогіка»).
• Вчення про індивідуальність людини, основні компоненти якої – тіло, душа, дух.
Психотехніка.
• Прийом, спрямований на активізацію або гальмування проявів різноманітних психічних реакцій, а також властивостей і якостей особистості.
• Особистісно-орієнтовіана освіта. Особистий підхід. Гуманістична технологія. Зробити навчання сферою самоствердження особистості.
• Прийом, спрямований на активізацію або гальмування проявів різноманітних психічних реакцій, а також властивостей і якостей особистості.
• Особистісно-орієнтовіана освіта. Особистий підхід. Гуманістична технологія. Зробити навчання сферою самоствердження особистості.
Рефлексія.
• Розумова діяльність, що виявляється в чітких думках у вигляді констатації того, що відбувається з іншими людьми і самою людиною.
• Навчальний процес повинен бути насичений не знаннями, які повинен засвоїти учень, а повинен бути насичений розумінням.
• Розумова діяльність, що виявляється в чітких думках у вигляді констатації того, що відбувається з іншими людьми і самою людиною.
• Навчальний процес повинен бути насичений не знаннями, які повинен засвоїти учень, а повинен бути насичений розумінням.
Гетерогенні.
• Учні з різними навчальними можливостями.
• Групова навчальна діяльність в молодших класах.
• Учні з різними навчальними можливостями.
• Групова навчальна діяльність в молодших класах.
Елепатія.
• Співпереживання, розуміння почуттів, які переживає інша людина і
відповідне виявлення своїх почуттів.
• У групі – хоча б один сильний учень.
• Робота в групах на принципі рівноправства.
• Діти дають оцінку роботи своєї групи та кожного в групі.
• У групі – хоча б один сильний учень.
• Робота в групах на принципі рівноправства.
• Діти дають оцінку роботи своєї групи та кожного в групі.
Креативна особистість.
• Особистість, яка має внутрішні передумови (особистісні утворення, нейрофізичні задатки, специфіку когнітивної сфери), що забезпечують її творчу активність, тобто не стимульовану зовні пошукову та перетворювальну діяльність.
• Вдосконалення уроку, урізноманітнення його форм:
• Розвиток творчості (урок-подорож, брейн-ринг, урок-панорама).
• Пробудження фантазії, розвиток емоційного сприймання навчального матеріалу (урок-казка, урок-гра).
• Особистість, яка має внутрішні передумови (особистісні утворення, нейрофізичні задатки, специфіку когнітивної сфери), що забезпечують її творчу активність, тобто не стимульовану зовні пошукову та перетворювальну діяльність.
• Вдосконалення уроку, урізноманітнення його форм:
• Розвиток творчості (урок-подорож, брейн-ринг, урок-панорама).
• Пробудження фантазії, розвиток емоційного сприймання навчального матеріалу (урок-казка, урок-гра).
Нові інформаційні технології.
• Сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, пошуку, перетворення, передачі та використання в різних сферах людської діяльності за допомогою комп’ютерів і комп’ютерних комунікацій.
• Орієнтуючи учня на самостійну роботу, ЄНС ініціюють процес пізнавальної діяльності учнів, підвищують мотивацію навчання за рахунок варіативності самостійних робіт і можливості самоконтролю.
• Сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, пошуку, перетворення, передачі та використання в різних сферах людської діяльності за допомогою комп’ютерів і комп’ютерних комунікацій.
• Орієнтуючи учня на самостійну роботу, ЄНС ініціюють процес пізнавальної діяльності учнів, підвищують мотивацію навчання за рахунок варіативності самостійних робіт і можливості самоконтролю.
Дистанційне навчання.
• Процес взаємодії викладача й учня за допомогою комп’ютерних комунікацій.
• Мультимедія – поєднання спеціальних апаратних засобів і програмного забезпечення, що дозволяє на якісно новому рівні сприймати, переробляти і надавати різноманітну інформацію: текстову, звукову, анімаційну, телевізійну.
• Процес взаємодії викладача й учня за допомогою комп’ютерних комунікацій.
• Мультимедія – поєднання спеціальних апаратних засобів і програмного забезпечення, що дозволяє на якісно новому рівні сприймати, переробляти і надавати різноманітну інформацію: текстову, звукову, анімаційну, телевізійну.
Релаксація.
• Глибокий процес розслаблення, відбувається локалізація втоми на психофізіологічному рівні з відновлювальним процесом.
• Підготовчий етап, етап засвоєння навчального матеріалу, етап відтворення засвоєних знань.
• Глибокий процес розслаблення, відбувається локалізація втоми на психофізіологічному рівні з відновлювальним процесом.
• Підготовчий етап, етап засвоєння навчального матеріалу, етап відтворення засвоєних знань.
Сугестивна педагогіка.
• «Сугестопедія» – від латинського навіювання, нашіптування –
• «Сугестопедія» – від латинського навіювання, нашіптування –
(від англійського) пропонувати, радити.
SWOT – метод аналізу в
стратегічному плануванні, який полягає у розділенні факторів і явищ на 4
категорії: Strengths (сильні сторони), Weaknesses (слабкі сторони), Opportunities (можливості) і Threats (загрози).
Цей акронім може бути представлений візуально у вигляді таблиці:
Позитивний вплив
|
Негативний вплив
|
|
Зовнішнє середовище
|
Strengths
|
Weaknesses
|
Внутрішнє
середовище
|
Opportunities
|
Threats
|
Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.
ВідповістиВидалити