ДОВІДНИК ТЕРМІНІВ

Парадигма освіти – система основних наукових досягнень (теорій, методів), за зразком яких організується дослідницька практика вчених в галузі освіти у визначений період.
Теорія Монтессорі:
•  виховання повинно бути вільним;
• виховання повинно бути індивідуальним;
• виховання повинно спиратися на дані спостережень за дитиною;
• створення ситуації успіху.

Педагогічна діагностика.
• Комплекс методів, прийомів, правил і засобів педагогів для виміру динаміки процесів і результатів навчально-виховної роботи.
• Вальфдорська педагогіка («Гуманістична педагогіка»).
• Вчення про індивідуальність людини, основні компоненти якої –  тіло,            душа, дух.

Психотехніка.
• Прийом, спрямований на активізацію або гальмування проявів різноманітних психічних реакцій, а також властивостей і якостей особистості.
• Особистісно-орієнтовіана освіта. Особистий підхід. Гуманістична технологія. Зробити навчання сферою самоствердження особистості.

Рефлексія.
• Розумова діяльність, що виявляється в чітких думках у вигляді констатації того, що відбувається з іншими людьми і самою людиною.
• Навчальний процес повинен бути насичений не знаннями, які повинен засвоїти учень, а повинен бути насичений розумінням.

Гетерогенні.
• Учні з різними навчальними можливостями.
• Групова навчальна діяльність в молодших класах.

Елепатія.
• Співпереживання, розуміння почуттів, які переживає інша людина і відповідне виявлення своїх почуттів.
• У групі – хоча б один сильний учень.
• Робота в групах на принципі рівноправства.
• Діти дають оцінку роботи своєї групи та кожного в групі.

Креативна особистість.
• Особистість, яка має внутрішні передумови (особистісні утворення, нейрофізичні задатки, специфіку когнітивної сфери), що забезпечують її творчу активність, тобто не стимульовану зовні пошукову та перетворювальну діяльність.
• Вдосконалення уроку, урізноманітнення його форм:
• Розвиток творчості (урок-подорож, брейн-ринг, урок-панорама).
• Пробудження фантазії, розвиток емоційного сприймання навчального матеріалу (урок-казка, урок-гра).

Нові інформаційні технології.
• Сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, пошуку, перетворення, передачі та використання в різних сферах людської діяльності за допомогою комп’ютерів і комп’ютерних комунікацій.
• Орієнтуючи учня на самостійну роботу, ЄНС ініціюють процес пізнавальної діяльності учнів, підвищують мотивацію навчання за рахунок варіативності самостійних робіт і можливості самоконтролю.

Дистанційне навчання.
• Процес взаємодії викладача й учня за допомогою комп’ютерних комунікацій.
• Мультимедія – поєднання спеціальних апаратних засобів і програмного забезпечення, що дозволяє на якісно новому рівні сприймати, переробляти і надавати різноманітну інформацію: текстову, звукову, анімаційну, телевізійну.

Релаксація.
• Глибокий процес розслаблення, відбувається локалізація втоми на психофізіологічному рівні з відновлювальним процесом.
• Підготовчий етап, етап засвоєння навчального матеріалу, етап відтворення засвоєних знань.
Сугестивна педагогіка.
• «Сугестопедія» – від латинського навіювання, нашіптування –
(від англійського) пропонувати, радити.


SWOT   метод аналізу в стратегічному плануванні, який полягає у розділенні факторів і явищ на 4 категорії: Strengths (сильні сторони), Weaknesses (слабкі сторони), Opportunities (можливості) і Threats (загрози).

Цей акронім може бути представлений візуально у вигляді таблиці:

 Позитивний вплив 
 Негативний вплив 
Зовнішнє середовище 
 Strengths 
 Weaknesses 
 Внутрішнє середовище 
 Opportunities 
 Threats 

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ВідповістиВидалити